فناوران

مرحله‌ی اول در طراحی هر استراتژی بازاریابی، شناخت مخاطب است. در یک پایگاه اطلاعات با عنوان «مشتریان»، می‌توان تمامی پنل پیامک اطلاعات عمومیِ مربوط به شغل، سلیقه...

بازدید :275
چهارشنبه 17 آبان 1396زمان :11:05
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

مرحله‌ی اول در طراحی هر استراتژی بازاریابی، شناخت مخاطب است. در یک پایگاه اطلاعات با عنوان «مشتریان»، می‌توان تمامی پنل پیامکاطلاعات عمومیِ مربوط به شغل، سلیقه، مکان، محتوای ترجیحی و سایر اطلاعات شخصی پنل پیامکمشتریان را ذخیره کرد. فایده‌ی این کار این است که درنهایت تصویر واضحی از مخاطب هدف در اختیار خواهیم داشت که می‌توان در طراحی پیام‌های بازاریابی از آن کمک گرفت. به‌علاوه خوب پنل پیامکاست اطلاعات تخصصی‌تری درمورد عادت‌های مشتریان در استفاده‌ از موبایل در اختیار داشته باشیم: مثلا آیا برای بازدید وبسایت‌ها از اینترنت موبایل استفاده می کنند؟ آیا می‌توانند با موبایل‌شان به‌راحتی سفارش خرید بدهند؟ آیا پنل اس ام اسایمیل‌های خود را با استفاده از موبایل چک می‌کنند؟ و اطلاعات ریزتری نظیر اینکه چنددرصد مشتریان برای پیداکردن اطلاعات مربوط به فروش کالاها از موبایل استفاده می‌کنند؟ به‌علاوه برای شناخت بهترِ بازار پنل اس ام اسهدف، می‌توان از اطلاعات گوگل درمورد ترافیک وبسایت و اینکه چه تعداد از بازدیدها مربوط به بازدیدهای پنل اس ام اسموبایل است هم استفاده کرد.



مشاهده پست مشابه : بازار یابی از طریق پنل پیامک
نظرات این مطلب
نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
فناوران فناوران کد امنیتی

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
آرشیو
خبر نامه


معرفی وبلاگ به یک دوست


ایمیل شما :

ایمیل دوست شما :



چت باکس




captcha


آمار سایت
  • کل مطالب : 99
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 32
  • بازدید کننده امروز : 33
  • باردید دیروز : 84
  • بازدید کننده دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 238
  • بازدید ماه : 405
  • بازدید سال : 2223
  • بازدید کلی : 574104
کدهای اختصاصی